To co straciłeś może być Twoją siłą...

Sentencje zaczerpnięte z oglądanego serialu na Netflixie.
Wracam do oglądania, czytania. Przez ostatni rok zajmując się Tomkiem, przy jego stopniu zaawansowania choroby, zupełnie brakowało na to czasu.
Obok rozczarowania i żalu powoli odzyskuję czas dla siebie.
Kiedy piszę te słowa (na pisanie bloga również wrócił czas) moje koty polegują wokół mnie w łóżku.
Wychodzi na to, że lepiej mi na starych, utartych ścieżkach...?
To jeszcze wymaga przemyśleń. Związek z osobą ciężko chorą jest związkiem szczególnym. Trudno ocenić go utartymi prawidłowościami.
Ale pomału... Na razie czas...
Niech kapie i robi swoje. Ja zajmę się pracą (łatwo nie jest, to mega trudny czas dla mojej grupy zawodowej) .
Dzisiaj mam ochotę czytać i oglądać seriale cały dzień.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty